My secret Strona Główna
 Album   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Strumyk
Autor Wiadomość
Niko
Wredna Ptaszyna

Imię: Nikolai
Nazwisko: Glacier
Pseudonim: Niko
Moc: Zamiana w feniksa
Orientacja: Bi
KP: Klik sygna!
Multikonto: Marsik
Wysłany: 2014-06-20, 18:03   

Niko prawie dostał zawału. Nie spodziewał się, że mężczyzna zareaguje właśnie w ten sposób, dlatego na samym początku wzdrygnął się, a dopiero potem uśmiechnął, jak zwykle. W końcu ktoś, kto nie wpędza go w ponurą stronę jego osobowości.
- Hm... nie znam się zbytnio na tym, jestem raczej z grupy takich dzieciaków, co rysują tylko to, co im każą na plastyce - odpowiedział zgodnie z prawdą oraz własnym sumieniem. Sam uważał swoje prace raczej za typowe doodle wykonane w chwilach bezmyślności niż za sztukę. - No... ale jak o pisownię chodzi, powinno być okej. To ma znaczyć coś więcej czy... tak po prostu?

Eitha 

Imię: Kaz
Nazwisko: Hirata
Pseudonim: Eith
Ekwipunek: Obecnie nosi przy sobie szkicownik i komplet ołówków, potrfel, nóż i chowa kota w starym, kilkukrotnie zszywanym plecaku. Przemieszcza się na motorze, oczywiście w kasku.
Moc: Ogień.
Ubiór: http://www.deviantart.com...hless-314680220
Cechy charakterystyczne: Tatuaż na karku przedstawiający wijącego się węża. Ma heterochromie, jego prawe oko ma kolor czerwony zaś drugie jadowicie zielony. Trzy rany, jak po pazurach, ciągnące się od żuchwy aż za obojczyk, czwarta zaczyna się trochę nad obojczykiem. Nadal ma szwy.
Orientacja: Biseksualny.
KP: http://www.mysecret.aaf.pl/kaz-hirata-vt221.h
Wysłany: 2014-06-20, 18:27